مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-20فرهنگي

حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه، ما معتقد به گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر و سینماگران هستیم، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با اعضای شورای عالی تهیه کنندگان سینما گفت: در بحث اقتصاد سینما هیچ موضعی به جز حمایت از اهالی سینما ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه، ما معتقد به گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر و سینماگران هستیم، گفت: من به دلیل سابقه تدریس و حضورم در دانشگاه به گفتگو اعتقاد بسیاری دارم، زیرا بسیاری از مشکلات صرفاً با ایجاد فضای تعامل و گفتگو قابل رفع شدن است.

رییس شورای هنر شورای انقلاب فرهنگی، با اشاره به اینکه ایجاد فضای تعامل دو سویه یکی از سیاست های دولت مردمی و انقلابی در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: ایجاد فضایی آرام و به دور از حاشیه برای زمینه سازی تولید آثار در حوزه سینما از جمله اهداف ما در این وزارتخانه است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه از نقد استقبال می کنیم، افزود: من به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده ام تا تلاش کنم مشکلات اهالی فرهنگ و هنر را رفع کنم و وظیفه خود می دانم تا با تلاشی مضاعف حتی اجازه ندهم فعالیت های فرهنگی و هنری در سراسر کشور لحظه ای متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما

حمایت قاطع وزیر ارشاد از اقتصاد سینما