مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:102021-11-20سياسي

پیام مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته بسیج


مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کردند.

- این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم هفته بسیج گرامیداشت نام آوران عرصه پیکار با خصم زبون است که با لبیک به ندای امام روح الله مجد و عظمت امروز ایران اسلامی را رقم زدند.

بسیجیان عاشورایی امام راحل عظیم الشان (ره) در کربلای ایران اسلامی با اقتداربی بدیل در دفاع مقدس مایه مباهات ملت شجاع و انقلابی ایران و ذلت و درماندگی دشمنان تابن دندان مسلح شدند.

‏شور آفرینان عرصه عشق و دلدادگی به پیر جماران آنچنان در این وادی شیدایی کردند که برق صلابت ، شجاعت و اقتدار آنان چشمان استکبار جهانی را درنوردید.

‏بی گمان بیرق رنگین انقلاب اسلامی برغم دسائس و توطئه های علی الدوام استکبار جهانی با رادمردی و سلحشوری بسیجیان نام آشنای کشورهمچنان در اهتزاز است واین شکوه جاودان به بسیج و بسیجیان تعلق دارد.

‏ فرهنگ بسیج فرهنگ دانایی ،بصیرت ، دشمن شناسی و تقویت سنگرهای کلیدی نظام اسلامی است که به پشتوانه گسترش این تفکر مانا تمامی مشکلات کشور بویژه چالش های عرصه های اقتصادی و فرهنگی رفع خواهد شدو با حضور پرشور بسیج مقتدر در وسط میدان، کشور از گردنه های سخت و دشوار بسلامت عبور خواهد کرد و افزایش کارآمدی و تحقق آرمانهای رفیع نظام اسلامی رادر بسترهای تعالی بخش نوید خواهد داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته بسیج

پیام مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت هفته بسیج