مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-20سياسي

رزمایش سراسری اقتدار جهادگران در استان اردبیل برگزار می شود


مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران با هدف نمایش ظرفیت ها و توانمندی گروه های جهادی بسیج همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصلانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران با هدف نمایش ظرفیت ها و توانمندی گروه های جهادی بسیج و ایجاد شور و نشاط انقلابی و امیدآفرینی در بین آحاد و اقشار مختلف مردم برای تحقق شعار پیشرفت و عدالت و خدمت رسانی همزمان با سراسر کشور در تمامی نواحی مقاومت بسیج استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این رزمایش سراسری در اولین روز از هفته بسیج، رأس ساعت 9 صبح با حضور ویدئو کنفرانسی سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سخنرانی سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شروع می شود.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: بعد از تجمع و آیین افتتاحیه رزمایش، گروه های جهادی بسیج با هدف خدمت رسانی در عرصه های مختلف حضور می یابند و مشغول ارائه خدمات در سراسر استان می شوند.

وی افزود: در رزمایش اقتدار جهادگران 5 عرصه فعالیت در نظر گرفته شده که می توان به عرصه های عمرانی و محرومیت زدایی، عرصه های فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت، درمان و سلامت و خدمات رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش سراسری اقتدار جهادگران در استان اردبیل برگزار می شود

رزمایش سراسری اقتدار جهادگران در استان اردبیل برگزار می شود