مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-20سياسي

سفر پر حاشیه رییسی به فلسطین!/ مردمی که گله مند آمدند و امیدوار برگشتند


رییسی در دهمین سفر استانی خود به حاشیه ای ترین نقطه زنجان رفت، جایی که سال ها دور از چشم مسؤولان باقی مانده بود و شاید کسی آن را جزو شهر به حساب نمی آورد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پنج شنبه 27 آبان ماه مردم نجیب و مومن پایتخت شور و شعور حسینی میزبان ریاست جمهور و هیات همراه بودند.

مردان و زنان با غیرت و عزتمند دیار غواصان دریا دل که بارها نشان داده اند که برای دفاع از کیان، نظام و انقلاب و هر عرصه و صحنه ای که نیاز باشند حضورشان فعال، موثر و تعیین کننده است، اما افسوس که گودال ‍های عمیق و توسعه نیافتگی در این استان به حدی است که با وجود خدمات بسیار در طول دولت های مختلف به دلیل عمق مشکلات، این خدمات چندان برای مردم این سامان ملموس و محسوس نیست و شاید گاه همین خلاء ها موجبات نارضایتی و نگرانی مردم را فراهم کرده است.

قرار حرکت خبرنگاران و عکاسان زنجانی ساعت 4 و 45 صبح از مقابل استانداری زنجان بود و اصحاب رسانه برای پوشش اخبار سفر رییس جمهور کارشان را از این ساعت آغاز کردند.

پاسکاری و برخورد نامناسب با خبرنگاران در حالی ادامه داشت که هر یک از مسؤولان حفاظت یک حرف می زدند و متاسفانه حرف این مسؤول مورد قبول آن مسؤول نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر پر حاشیه رییسی به فلسطین!/ مردمی که گله مند آمدند و امیدوار برگشتند

سفر پر حاشیه رییسی به فلسطین!/ مردمی که گله مند آمدند و امیدوار برگشتند