مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 06:552021-11-20سياسي

مادر شهید: هرگز از بازگشت پسرم ناامید نشدم


مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر گفت: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

- ایسنا/گیلان مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر گفت: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

خانواده شهید مهدی سلطانی قمبوانی که به تازگی و از طریق آزمایش DNA هویت او مشخص شده، میهمان شهرستان رودسر هستند.

هویت این شهید والامقام که در سال 1392 در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده شده، به تازگی و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

گوهر حسینی، مادر شهید مهدی سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به 35 سال چشم انتظاری خود، اظهار کرد: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

وی با بیان اینکه فرزند شهیدم با خواست و به دلخواه خود به جبهه رفت، افزود: شهید عاشق امام حسین(ع) بود و خود را فدایی حضرت علی اکبر(ع) می دانست و سرانجام در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.

مادر شهید سلطانی، دفاع از اسلام و انقلاب را هدف این شهید از رفتن به جبهه دانست و اضافه کرد: همواره از ما می خواست برای شهادتش گریه نکنیم، زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید: هرگز از بازگشت پسرم ناامید نشدم

مادر شهید: هرگز از بازگشت پسرم ناامید نشدم