مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-20اقتصادي

شبکه برق22 روستا در کامیاران بهسازی شد


مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: برنامه ریزی برای اصلاح و بهسازی شبکه برق 26 روستا در کامیاران تا پایان سال انجام شده که تا امروز 22 روستای آن عملیاتی شده است.

- شهرام بهمنی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:براساس برنامه مدون، عملیات بهسازی شبکه فرسوده روستاهای کامیاران باهدف اصلاح و بهسازی شبکه برق روستایی وجمع آوری شبکه فرسوده آغاز و با اجرای آن مشکلات ساکنان این مناطق درحوزه برق مرتفع می شود.

وی افزود: همزمان عملیات اصلاح و بهینه سازی 160متر کابل خودنگهدار و تعویض 5 پایه فشارمتوسط و فشار ضعیف پست در این روستا توسط واحدهای اجرایی به منظور تداوم خدمت دهی بیشتر و مطلوب تر و همچنین افزایش ضریب پایداری خطوط برقرسانی، به اجرا درامد.

بهمنی با اشاره به اینکه اعتبارات مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سال 1400 تأمین شده است، اضافه کرد: در سال جاری شبکه برق 26روستای کامیاران اصلاح و بهینه سازی می شود و اجرای این طرح ها (اصلاح پست هوایی وبهینه سازی شبکه متوسط وضعیف )نقش مهمی در تامین برق پایدار منطقه ایفا می نماید.

وی در پایان با اشاره به این که روستای درویان علیا با قرار داشتن در محدوده فیدر روانسر، دارای آب و هوای کوهستانی بوده و این مساله به ویژه در فصول سرد سال و در زمان بارش باران و برف و یا وقوع طوفان، با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق22 روستا در کامیاران بهسازی شد

شبکه برق22 روستا در کامیاران بهسازی شد