مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-20سياسي

وقت شناسی و حضور در میدان ویژگی بسیجیان است


فرمانده سپاه کربلا وقت شناسی و حضور در میدان و جهادی بودن را از ویژگی های برجسته بسیج ذکر کرد.

- ، سردار سیاوش مسلمی صبح شنبه در دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته بسیج با اشاره به پویایی و میدان داری بسیج اظهار داشت: جهادی بودن و توکل به خداوند از ویژگی های بسیج است و وقت شناسی و حضور در میدان سبب شده تا در همه حوزه ها سربلند بیرون آییم.

وی با اشاره به اینکه شمار زیادی از جمعیت استان در حوزه های مختلف با سپاه استان به عنوان نیروهای بسیجی فعالیت می کنند، گفت: اقشار بسیجی در 22 قشر در تمامی ادارات و نهادها فعال و منشأ خیرات و برکات هستند.

وی با اظهار اینکه هفته بسیج با شعار محوری بسیج پاره تن مردم نامگذاری شده است، افزود: 61 عنوان برنامه در قالب 9 هزار و 44 برنامه اجرایی در سطح استان برگزار می شود که هزار و 127 دیدار با خانواده شهدا، 910 دیدار با خانواده های ایثارگران، 605 یادواره شهید، برگزاری مسابقات مختلف و 87 نمایشگاه از جمله برنامه ها است.

سردار مسلمی با عنوان اینکه بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی و عمرانی هدفگذاری انجام داده است، گفت: 760 میلیارد تومان برای دو هزار و 400 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی درنظر گرفته شده است که شامل هزار و 400 واحد مسکن مددجویی، 250 واحد در منطقه حاشیه نشین مرادآباد چابهار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت شناسی و حضور در میدان ویژگی بسیجیان است

وقت شناسی و حضور در میدان ویژگی بسیجیان است