مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-20پزشكي

آلودگی شدید هوا در 16 ایستگاه تهران/ وضعیت «ناسالم برای همه گروه ها»


در منطقه دو شدیدترین وضعیت آلودگی را شاهد هستیم و کیفیت هوا در این منطقه بسیار ناسالم است.

- آلودگی شدید هوا در 16 ایستگاه تهران/ وضعیت ناسالم برای همه گروه ها در منطقه دو شدیدترین وضعیت آلودگی را شاهد هستیم و کیفیت هوا در این منطقه بسیار ناسالم است.

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در منطقه دو تهران شدیدترین وضعیت آلودگی هوا را داریم، گفت: 16 ایستگاه در تهران در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، عباس شاهسونی افزود: این 16 ایستگاه با شاخص بالای 150 هستند؛ در منطقه دو شدیدترین وضعیت آلودگی را شاهد هستیم و کیفیت هوا در این منطقه بسیار ناسالم است.

آلودگی هوا به معضل جدی پایتخت تبدیل شده است وی ادامه داد: آلودگی هوا به معضل جدی پایتخت تبدیل شده و در همین راستا کارگروه شرایط اضطرار استان تهران باید نسبت به تصمیم عاجل اقدام کند.

شاهسونی با بیان اینکه گروه های حساس همچون سالمندان، بیماران تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان تا حد امکان در سطح شهر تردد نکنند، تاکید کرد: همچنین ورزشکاران از ورزش در فضای باز پرهیز کرده و افرادی که در محل کار حاضر می شوند کمتر در فضای باز حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی شدید هوا در 16 ایستگاه تهران/ وضعیت «ناسالم برای همه گروه ها»

آلودگی شدید هوا در 16 ایستگاه تهران/ وضعیت «ناسالم برای همه گروه ها»