مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-20اقتصادي

تزریق نقدینگی برای طرح فاضلاب اهواز


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: اگر تزریق نقدینگی به طرح فاضلاب اهواز نداشته باشیم، سرعت پروژه هایی که اکنون به خوبی در حال اجرا هستند کاهش می یابد.

- حمیدرضا جانباز در نشست بررسی آخرین اقدامات پروژه های اجرایی شرکت آب و فاضلاب خوزستان که امروز، 29 آبان ماه با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه ای که اخیرا با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، درخواست کردیم که اگر تزریق نقدینگی به طرح فاضلاب اهواز نداشته باشیم، سرعت پروژه هایی که اکنون به خوبی در حال اجرا هستند کاهش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از وزیر نیرو درخواست داریم نامه ای با امضای ایشان برای معاون اول رییس جمهور فرستاده شود تا از 5 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای فاضلاب اهواز حدود یک هزار میلیارد تومان یا 500 میلیارد تومان نقدینگی به پروژه تزریق شود.

طرح های فاضلاب دیگر شهرهای خوزستان در مسیر موافقت نامه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص طرح های فاضلاب سایر شهرهای خوزستان گفت: اجرای طرح های فاضلاب دیگر شهرهای خوزستان به جز شهر اهواز در مسیر موافقت نامه هستند و پیگیر اجرای آن ها هستیم.

جانباز عنوان کرد: به زودی پیمانکار پروژه فاضلاب شهر آبادان مشخص می شود و با پیگیری های انجام شده از سوی آبفا خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق نقدینگی برای طرح فاضلاب اهواز

تزریق نقدینگی برای طرح فاضلاب اهواز