مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-20سياسي

قرائت دعای کمیل با نوای صادق آهنگران در قم


مسئول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به برنامه محافل معارفی حرم در هفته جاری گفت: دعای کمیل این هفته با نوای صادق آهنگران، - حسن فرقانی در گفت و گو با خبرنگار فارس درقم، با اشاره به اینکه در هفته جاری زمزمه احکام روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه قبل از نماز ظهر و عصر دنبال می شود، اظهار کرد: حجج اسلام والمسلمین علی شریف، سیدمحمد تقی محمدی و محمود اکبری به ترتیب کارشناسان این برنامه معارفی خواهند بود.

وی اضافه کرد: از سه شنبه تا جمعه نیز قبل از نماز ظهر حجت الاسلام جمشیدی، حجت الاسلام والمسلمین علی آمره، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق مفیدی فر و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین میرسید برای زائران سخنرانی خواهند کرد.

مسؤول واحد مراسم و محافل حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) از قرائت زیارت نامه بانوی کرامت بعد از نماز ظهر و عصر یاد کرد و گفت: از شنبه تا پنج شنبه حسین یزدان پناه، حجت الاسلام سید علی طباطبایی نژاد، حجت الاسلام سید مهدی محمدی، مجید دلشادفر، سید مهدی کاظمی و مهدی نجفی به قرائت زیارت نامه خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم قبل از و کتابخوانی نیز نمایشگاه کتاب و انواع منابع اطلاعاتی با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها در کتابخانه فاطمی برپا شده که علاقه مندان می توانند از آن بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت دعای کمیل با نوای صادق آهنگران در قم

قرائت دعای کمیل با نوای صادق آهنگران در قم