مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-20سياسي

5 هزار نفر تحت حمایت تعلیم و تربیت حلقه های صالحین در اسدآباد هستند


در شهرستان اسدآباد پنج هزار خواهر و برادر در سطح مساجد،پایگاه های بسیج شهری و روستایی و گروه ها، تحت حمایت حلقه های صالحین هستند.

- ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد گفت:در شهرستان اسدآباد پنج هزار خواهر و برادر در سطح مساجد،پایگاه های بسیج شهری و روستایی و گروه ها، تحت حمایت حلقه های صالحین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در دیدار اعضای شورای اداری، پایگاه های مقاومت بسیج و بسیجیان با امام جمعه شهر به مناسبت اولین روز از هفته بسیج، بسیج را یکی از یادگارهای امام راحل دانست و اظهار کرد: از زمان تاسیس بسیج تاکنون این نهاد ارزشمند و اثرگذار در تمامی عرصه ها نقش پر رنگی داشته است.

وی با بیان اینکه بسیج دفاعی، بسیج و حمایت از دولت و قوای مسلح، بسیج محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، بسیج سواد آموزی، بسیج سلامت و بسیج حلقات صالحین از جمله اهم عرصه هایی است که بسیج در این عرصه ها حضوری تحسین برانگیز داشته و خوش درخشیده، خاطر نشان کرد: بسیج ماندگارترین جلوه های از خودگذشتگی، ایثار، اخلاص و خدمت خالصانه به مردم، مدیریت جهادی و ظلم ستیزی است.

حسینی مجد به خدمات بسیج در همه عرصه ها اشاره کرد و با تجلیل از عملکرد این نهاد مقدس گفت: در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در فعالیت های پیشرو علمی و فناوری های نوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار نفر تحت حمایت تعلیم و تربیت حلقه های صالحین در اسدآباد هستند

5 هزار نفر تحت حمایت تعلیم و تربیت حلقه های صالحین در اسدآباد هستند