مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-20ورزشي

برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان غرب کشور در کرمانشاه


رقابت های دو ومیدانی نونهالان منطقه چهار کشور با قهرمانی تیم کرمانشاه در بخش دختران و تیم همدان در بخش پسران به پایان رسید.

- مصطفی باباملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات دوو میدانی منطقه چهار کشور با حضور ورزشکاران استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان و کردستان به مدت دو روز در دو بخش آقایان و بانوان در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت: رشته های ورزش دو ومیدانی به عنوان مادرورزش ها شناخته شده و مدال های بسیار زیادی در مسابقات المپیک و آسیایی و حتی پارالمپیک و پارآسیایی در این رشته توزیع می شود و این مساله نشانه اهمیت توجه به این رشته ورزشی است.

رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: استعداد غرب کشور به خصوص مردم کرمانشاه در رشته های مختلف دوو میدانی از دیرباز خوب بوده و شناسایی این استعدادها می توانند پشتوانه ای برای ورزشکاران فعلی این رشته در تیم های ملی شود و ظرفیت و پتانسیل رشته دو و میدانی باعث شده است این رشته ورزشی از اهمیت بسیار بالای برای مسؤولین اداره ورزش شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان برخوردار باشد.

رییس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه یادآور شد: مسابقات قهرمانی نونهالان منطقه چهار کشور در کرمانشاه با حضور ورزشکاران در 11 رشته مختص نونهالان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان غرب کشور در کرمانشاه

برگزاری مسابقات دو ومیدانی نونهالان غرب کشور در کرمانشاه