مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-20سياسي

توزیع بیش از 300 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از توزیع بیش از 300 میلیارد تومان کمک های بلاعوض در طرح کمک های مؤمنانه در استان از سال گذشته تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی امروز در رزمایش بزرگ خدمت رسانی داوطلبانه برگزار و به پیروزی رسیده است.

وی با بیان اینکه جهاد یک حرکت حق طلبانه است، یادآور شد: ایمان، هجرت، جهاد و شهادت از عرصه های جهاد است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مؤسس جهاد، هجرت و بسیج سازندگی پیامبر عظیم الشأن اسلام بوده است، اضافه کرد: پیامبر به محض اینکه از مکه هجرت می کنند و به نزدیک مدینه می رسند اقدام به شاخت مسجد می نمایند همان کاری که امروز گروه های جهادی انجام می دهند و به محض اینکه ظالمان و ظغیانگران می خواهند اسلام را تضعیف نمایند جهاد را دستور داده و وارد جهاد می شوند.

قاسمی با بیان اینکه هجرت و جهاد توأم با خدمت به مردم و خدمت به خودمان است، گفت: جهادگران دو ویژگی دارند که شامل خودسازی و خدمت به مردم بوده که در خودسازی مبارزه با نفس و شیطان و نفس درون و در خدمت رسانی به مردم توجه به خدمت به اقشار مختلف مردم مدنظر است.

وی تصریح کرد: باید به ازای داشته های فراوانی که باید به عنوان زکات این داشته ها خدمت کنیم که جهاد علمی، جهاد فکری، جهاد عقیدتی، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 300 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی

توزیع بیش از 300 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در خراسان جنوبی