مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-20سياسي

طحان نظیف: شورای نگهبان به مصوبه «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» ایراد گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز (شنبه) در نشست خبری درباره تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، - طحان نظیف: شورای نگهبان به مصوبه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ایراد گرفت سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد: بخشی از ایراداتی که به مصوبه تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در شورای نگهبان گرفته شده مربوط به هیئت مقررات زدایی و بهبود کسب و کار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز (شنبه) در نشست خبری درباره تصویب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت: قانون اساسی ما توجه و نگاه ویژه ای به خانواده دارد و امیدواریم که شاهد در محوریت قرار گرفتن خانواده در همه حوزه ها باشیم و این قانون هم به طور کامل اجرایی شود.

وی بیان کرد: در جلسات اخیر شورای نگهبان، ابهامات لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان فنی و حرفه ای مرتفع شد و خلاف شرع و موازین قانون اساسی قرار نگرفت.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها از مجلس قبل بین مجلس و شورای نگهبان در رفت و آمد بوده است.

این بار هم شورای نگهبان اشکالات متعددی را به جزییات این لایحه وارد کرده است که مجلس باید این موارد را مرتفع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: شورای نگهبان به مصوبه «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» ایراد گرفت

طحان نظیف: شورای نگهبان به مصوبه «تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار» ایراد گرفت