مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-20اقتصادي

جمع آوری گیت های متعدد اخذ عوارض در اسکله های لافت و پهل


به منظور ساماندهی تردد در اسکله های لافت و پهل و پیشگیری از اتلاف وقت مردم به سبب توقف در چندین گیت پرداخت عوارض، از امروز عوارض تردد از اسکله های لافت و پهل به صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می شود.

- رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم صبح امروز (29 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: برای ساماندهی وضعیت اسکله، روز سه شنبه جلسه ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مشکلات اسکله پهل برگزار و قرار شد تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری هرمزگان هزینه تردد تجمیعی مانند سابق در اسکله پهل دریافت شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیمات نهایی از سوی استانداری، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشار فتح الهی سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه 23 آبان ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله های لافت و پهل بازدید و برای ساماندهی وضعیت این اسکله ها دستور ویژه صادر کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری گیت های متعدد اخذ عوارض در اسکله های لافت و پهل

جمع آوری گیت های متعدد اخذ عوارض در اسکله های لافت و پهل