مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-20حوادث

سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین


رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از کشف پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب پدر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

- سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 70 میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های تراکنش های انجام شده مشخص شد مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین کال اف دیوتی انجام شده است.

عباسی ادامه داد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود، شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک های تراکنش بانکی را پاک کرده است.

این مقام انتظامی در پایان آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب های فضای مجازی می توانند با استفاده از ابزارهای کنترلی نظارت دقیق تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین

سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین