مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-20اقتصادي

بهره برداری از نخستین کتابخانه عمومی شهر گرمی تا پایان 1400


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از افتتاح کتابخانه عمومی شهر گرمی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضاقلیزاده پیش از ظهر شنبه در سفر استاندار اردبیل به گرمی اظهار کرد: اولین کتابخانه عمومی شهر گرمی با زیربنای 220 متر مربع در سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه شهر گرمی تنها مرکز شهرستان فاقد کتابخانه عمومی مستقل است، تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص جغرافیایی شهر گرمی و کمبود زمین در مرکز شهرستان، پیگیری اخذ زمین و احداث کتابخانه از زمان تأسیس نهاد کتابخانه ها بی نتیجه مانده بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: این امر با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی در تأمین زمین و همچنین جذب خیر کتابخانه ساز توسط نهاد کتابخانه های کشور مرتفع شده و مراحل احداث این کتابخانه از سال گذشته شروع و امسال نیز به بهره برداری خواهد رسید.

رضاقلیزاده افزود: زمین مورد نظر برای احداث این پروژه فرهنگی، از زمین های مازاد فرمانداری این شهرستان اختصاص یافته و بنیاد علوی به عنوان خیر کتابخانه ساز ساخت این پروژه را شروع کرده است.

وی از پیشرفت 95 درصدی این پروژه کتابخانه ای خبر داد و خاطر نشان کرد: بعد از تکمیل مراحل ساختمانی، تأمین منابع و تجهیزات مورد نیاز کتابخانه ای توسط نهاد کتابخانه های عمومی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از نخستین کتابخانه عمومی شهر گرمی تا پایان 1400

بهره برداری از نخستین کتابخانه عمومی شهر گرمی تا پایان 1400