مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-20سياسي

کمک 300 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در رزمایش کمک مومنانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی امروز در رزمایش بزرگ خدمت رسانی داوطلبانه برگزار و به پیروزی رسیده است، وی با بیان اینکه جهاد یک حرکت حق طلبانه است، یادآور شد: ایمان، هجرت، جهاد و شهادت از عرصه های جهاد است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مؤسس جهاد، هجرت و بسیج سازندگی پیامبر عظیم الشأن اسلام بوده است، اضافه کرد: پیامبر به محض اینکه از مکه هجرت می کنند و به نزدیک مدینه می رسند اقدام به شناخت مسجد می نمایند همان کاری که امروز گروه های جهادی انجام می دهند و به محض اینکه ظالمان و طغیانگران می خواهند اسلام را تضعیف نمایند جهاد را دستور داده و وارد جهاد می شوند.

قاسمی با بیان اینکه هجرت و جهاد توأم با خدمت به مردم و خدمت به خودمان است، گفت: جهادگران دو ویژگی دارند که شامل خودسازی و خدمت به مردم بوده که در خودسازی مبارزه با نفس و شیطان و نفس درون و در خدمت رسانی به مردم توجه به خدمت به اقشار مختلف مردم مدنظر است.

وی تصریح کرد: باید به ازای داشته های فراوانی که باید به عنوان زکات این داشته ها خدمت کنیم که جهاد علمی، جهاد فکری، جهاد عقیدتی، جهاد جسمی و بدنی و جهاد مالی از عرصه ها مختلف خدمت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 300 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در رزمایش کمک مومنانه

کمک 300 میلیارد تومانی مردم خراسان جنوبی در رزمایش کمک مومنانه