مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-20سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی بشردوستی/ مشارکت 2300 اثر در جشنواره


دبیر اجرایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی با اشاره به شرکت دو هزار و 300 اثر در این جشنواره از معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی بشردوستی خبر داد.

- رضا میرزاوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 2 هزار و 300 اثر در موضوعات آزاد و بشردوستی به رقابت پرداختند که از میان آنها 160 اثر در بخش آزاد و 114 اثر در بخش بشردوستی شرکت کردند.

وی با اشاره به رقابت 274 اثر در حوزه آزاد و بشردوستی تصریح کرد: در مرحله نهایی نیز در بخش آزاد 11 نفر به نام های احمد انوشه، محمد جهانی، رضا نیکوکار، نادر صهبا، محمد وطن خواه، روح الله سرطاوی، هادی فردوسی، محمد عسکری و فاطمه افراسیابی، اکرم صادقی و معصومه کولیوند حضور داشتند.

میرزاوند در ادامه گفت: در بخش بشردوستی نیز 9 نفر به نام های سجاد حیدری، علی فرزانه موحد، محمد خنیفر، علی امیدیان، علیرضا محمد زاده و زینب رحمانی، ملیحه سادات قاضی، مهدیه رشیدی و معصومه سادات شاکری حضور داشتند.

دبیر اجرایی نخستین شعرواره ملی بشردوستی با بیان اینکه در موضوع آزاد، از نگاه داوران 8 اثر شایسته تقدیر بودند، گفت: مقام نخست محمد عسکری از کرمانشاه، مقام دوم روح الله سرطاوی از فارس، مقام سوم محمد وطن خواه از کردستان و در حوزه ترانه از بخش آزاد نیز فاطمه افراسیابی از استان خوزستان به عنوان نفر برگزیده و محمد جهانی از چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی بشردوستی/ مشارکت 2300 اثر در جشنواره

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی بشردوستی/ مشارکت 2300 اثر در جشنواره