مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 08:402021-11-20سياسي

وسایل نقلیه رهاشده ای که به تاریخ پیوستند (+عکس)


بسیاری از مهندسان جهان در طول دو قرن گذشته سعی در ساخت کشتی با استفاده از مواد مختلف مانند فولاد و چوب معمولی داشته اند، اما عجیب ترین ماده ای که برای ساخت کشتی ها استفاده شده سیمان است.

- به نقل از dkhlak، آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که قبل از حرکت فراموش کنید ماشین خود را کجا پارک کرده اید؟ اکثر ما در مقطعی از زندگی خود این تجربه را داشته ایم، اما شاید برای شما شگفت انگیز باشد که بدانید در طول تاریخ افرادی بوده اند که اتومبیل های خود را به دلایل نامعلوم و به مدت طولانی در جایی پارک کرده اند، ولی دیگر هیچ وقت یادشان نیامده که ماشین شان کجا بوده است.

در ادامه با 12 مورد از وسایل نقلیه که به شکل شگفت انگیزی رها شده اند، آشنا شوید:1.

خودروی حمل اجساد بسیاری از مردم دید خوبی به این نوع از وسایل نقلیه ندارند، زیرا آن ها ماشین های حمل اجساد به محل استراحت نهایی خود هستند.

در سال 2014، یک خودروی متروکه و مخصوص حمل مردگان به نام بیوک رودمستر 1947 در یونان پیدا شد که بسیار عجیب بود، زیرا شواهد نشان می داد که شخصی برای تعمیر و ارتقاء این وسیله هزینه زیادی کرده است.

این خودروی رها شده در کارخانه فلینت میشیگان در ایالات متحده آمریکا با توجه به شماره روی شاسی آن ساخته شده، اما پس از ورود به یونان تغییرات زیادی بر روی آن صورت گرفته است و موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل نقلیه رهاشده ای که به تاریخ پیوستند (+عکس)

وسایل نقلیه رهاشده ای که به تاریخ پیوستند (+عکس)