مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-20سياسي

پروژه های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می شوند


نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: برای توسعه کشاورزی و آبرسانی در استان، پروژه های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می شوند.

- ، بهزاد علیزاده صبح شنبه در مراسم افتتاح اداره منابع آب شهرستان آبدانان اظهار کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه طرح های آبی، سدسازی و… است.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی برنامه ها و اقدامات مجموعه شرکت آب منطقه ای استان را قابل تقدیر برشمرد و گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های کلان استان حمایت می کنند که در این راستا پروژه های شرکت آب منطقه ای همگی نگاه ملی داشته و در افق دراز مدت شاهد نتایج آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام نیز تصریح کرد: طرح های موثر توسعه ای در حوزه منابع آب شهرستان آبدانان در دست بهره برداری و مطالعه است که تردد شهروندان بخصوص کشاورزان و صنعت گران را به مرکز استان افزایش داده بود.

علی پوراحمد بیان کرد: بنابراین به دلیل بعد مسافت و به لحاظ رفاه حال شهروندان ضرورت تشکیل اداره منابع آب در این شهرستان مشهود بود که در این راستا مقدمات امر فراهم و امروز شاهد شروع به کار این اداره هستیم که امیدواریم منشا اثر و مورد رضایت مردم عزیز قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می شوند

پروژه های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می شوند