مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:102021-11-20سياسي

فعالیت 3000 گروه جهادی در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه استان گیلان 3000 گروه جهادی با بالغ بر 45 هزار بسیجی دارد، افزود: بسیجیان فعال در این گروه های جهادی در بخش های عمرانی، - فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و بهداشتی خدمت رسانی می کنند.

سردار محمد عبدالله پور در حاشیه رزمایش سراسری اقتدار جهادگران که همزمان با آغاز هفته بسیج و با محوریت طرح پایش سلامت شهروندان در رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج به ملت ایران، اظهار کرد: بسیجیان از امروز به مدت یک هفته در سراسر کشور رزمایش اقتدار را در قالب گروه های جهادی به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه استان گیلان 3000 گروه جهادی با بالغ بر 45 هزار بسیجی دارد، افزود: بسیجیان فعال در این گروه های جهادی در بخش های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی و بهداشتی خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، از فعالیت 1000 گروه جهادی با ظرفیت 15 هزار نفر در هفته بسیج امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج گروه های جهادی در بخش پزشکی و بهداشتی در محلات محروم حاضر شدند که با مشکلات زیادی مواجه هستند.

عبدالله پور، با بیان اینکه مشکلات گیلان زیر سرسبزی آن گم شده و از چشم مسئولان پنهان است، گفت: در بخش زیرساخت ها مشکلات فراوانی داریم و اگرچه در حوزه ایثار و شهادت جزو استان های برتر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3000 گروه جهادی در گیلان

فعالیت 3000 گروه جهادی در گیلان