مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-20اقتصادي

نجات از کم آبی، ماموریتی غیرممکن/کاهش نوبت بندی آب در روستاهای غرب قشم


با وجود تلاش برای مدیریت بحران آب در کشور و به ویژه استان هرمزگان، آثار تغییر اقلیم بر منابع و تاثیر استمرار خشک سالی بر ذخایر آبی حاکی از آن است که نجات از کم آبی، - ایسنا/هرمزگان با وجود تلاش برای مدیریت بحران آب در کشور و به ویژه استان هرمزگان، آثار تغییر اقلیم بر منابع و تاثیر استمرار خشک سالی بر ذخایر آبی حاکی از آن است که نجات از کم آبی، ماموریتی غیرممکن بوده و تنها راهکار عبور از این بحران، سازگاری با کم آبی است.

مدیرعامل آبفا هرمزگان ظهر امروز (29 آبان ماه) با بیان این مطلب، دلایل تنش آبی در روستاهای غرب جزیره قشم را بُعد مسافت، عدم وجود منابع آب زیرزمینی و سطحی و تعدد و پراکندگی روستاها بیان کرد و گفت: برای بهبود وضعیت آبی این روستاها نیازمند تصویب و تخصیص اعتبارات خاص هستیم که تحقق این منابع مالی زمان بر خواهد بود.

امین قصمی ضمن عذرخواهی از مردم روستاهای جزیره قشم به دلیل مشکلات موجود در بخش تامین و توزیع آب، تصریح کرد: با وجود چالش های پیش رو، آبفا ضمن اجرای برنامه های سازگاری با کم آبی و ایجاد منابع آبی پایدار، کاهشِ نوبت بندی آب در روستاهای غرب را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: علی رغم مشکلات اعتباری، این مجموعه از ابتدای سال 99 و ادغام شرکت های آبفا شهری و روستایی، تمام توان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات از کم آبی، ماموریتی غیرممکن/کاهش نوبت بندی آب در روستاهای غرب قشم

نجات از کم آبی، ماموریتی غیرممکن/کاهش نوبت بندی آب در روستاهای غرب قشم