مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-20سياسي

ثبات در مدیریت شهری؛ یکی از مطالبات مردم


فرماندار رشت با بیان اینکه ثبات مدیریت شهری یکی از نیازها و خواسته های مردم است، گفت: آنچه که در سنوات قبل شاهد بودیم کاهش عمر مفید خدمات و عمران شهری بوده است.

- علی فتح اللهی در نشست با نمایندگان رشت در مجلس، شهردار و رییس شورای شهر رشت که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: با وجود جمعیت ثابت و شناوری که در مرکز استان فعالیت دارند، میطلبد که خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: باید یک هم افزایی خیلی خوبی ایجاد کرد و کمک شود با وجود شرایط موجود بتوانیم برای توسعه شهر در بخش خدمات و عمران شهری به عنوان مرکز استان گام موثری برداریم.

وی گفت: انتظار اینکه شهرداری به تنهایی بتواند تمام مشکلات را برطرف کند اصلا امکان پذیر نیست، در این راستا اولین گام مدیریت واحد شهری است تا زمانی همه آنچه که در یک شهر رقم می خورد و محدیریت واحد شهری نباشد یقین بدانید هر چقدر هم تلاش کنیم هزینه ها تکراری و خدمات نامطلوب خواهد بود.

فتح اللهی بیان کرد: ثبات مدیریت شهری یکی از نیازها و خواسته های مردم است، آنچه که در سنوات قبل شاهد بودیم کاهش عمر مفید خدمات و عمران شهری بوده بطوریکه فرصت انجام کارهای زیربنایی را به مدیریت شهری نمی داد لذا یکی از مطالبات مردم همواره ثبات در مدیریت شهری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات در مدیریت شهری؛ یکی از مطالبات مردم

ثبات در مدیریت شهری؛ یکی از مطالبات مردم