مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-20ورزشي

شیران شهرداری هگمتانه در اندیشه ذوب کردن مس کرمان در دمای زیر صفر


در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان به مصاف تیم فوتبال مس کرمان خواهد رفت.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با گذشت 6 هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهد داغ تر شدن تنور این رقابت ها هستیم و با هماهنگی بیشتر بازیکنان در تیم ها رقابت های زیبا و جذاب تری در این مسابقات هستیم.

وی ادامه داد: حضور پشتوانه قدرتمندی همچون صنعت مس باعث شده این تیم دغدغه مالی و جذب بازیکن نداشته باشد و در این فصل هم بازیکنان خوبی جذب کرده و پر مهره هستند.

طلایی منش با بیان اینکه در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد، گفت: فرقی نمی کند در خانه برابر چه تیمی به میدان می رویم و تنها برای کسب 3 امتیاز و پیروزی می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل هم گفتم که 3 امتیاز دیدارهای خانگی برای ما از نان شب واجب تر است و حساب ویژه ای روی این امتیازات باز کرده ایم.

وی با اشاره به انگیزه و روحیه بازیکنان بیان کرد: ما نسبت به بسیاری از تیم های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کمترین هزینه تیم خود را بسته ایم و انتظار داریم پرداخت های بازیکنان به موقع پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: از شهردار ورزش دوست همدان، مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان انتظار حمایت به موقع مالی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیران شهرداری هگمتانه در اندیشه ذوب کردن مس کرمان در دمای زیر صفر

شیران شهرداری هگمتانه در اندیشه ذوب کردن مس کرمان در دمای زیر صفر