مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:502021-11-20سياسي

نگاه حزبی دولت ها آفت تشکل های سیاسی دانشجویی است


یک فعال سیاسی دانشجویی در یزد ضمن گلایه از نگاه حزبی دولت ها به تشکل های سیاسی دانشجویی، گفت: دانشگاه ها نباید سیاست زده شوند.

- علی رادمنش در گفت وگو با خبرنگار ایسنا نگاه حزبی به تشکل های دانشجویی را یکی از مشکلات در این حوزه عنوان کرد و گفت: وقتی یک حزب در انتخابات پیروز می شود، دولت، نگاه و توجه ی ویژه ای به تشکل دانشجویی آن حزب دارد به عنوان نمونه در حال حاضر که حزب اصلاح طلب در داخل دولت جایگاهی ندارد، به تشکل های دانشجویی این حزب توجهی نمی شود و آنان در حال انزوا هستند که این یکی از آفات تشکل های دانشجویی است.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه یزد با تاکید بر این که دانشگاه نباید سیاست زده شود، گفت: دانشجویان باید آزادی بیان داشته باشند و بتوانند به راحتی صحبت هایشان را مطرح کنند تا دانشجویان دیگر هم از صحبت های آن ها استفاده ببرند و با استفاده از آن، خط فکری خودشان را پیدا کنند.

وی از دیگر مشکلات دانشگاه را تبدیل دانشگاه به محل بازی احزاب سیاسی عنوان کرد و گفت: زمانی که دولتی عوض می شود، رییس دانشگاه نیز به سرعت تغییر می کند و این یکی از مشکلات بزرگ کشور ماست و باید بدانیم که دانشگاه محل علم است، نه محل بازی احزاب سیاسی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه حزبی دولت ها آفت تشکل های سیاسی دانشجویی است

نگاه حزبی دولت ها آفت تشکل های سیاسی دانشجویی است