مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-20سياسي

سلطانیه؛ منطقه ای که رنگ و بوی شهرستان بودن را ندارد


علی رغم اینکه سلطانیه سال ها پیش از ابهر جدا و به عنوان شهرستان شناخته شده اما کماکان با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می کند.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: علی رغم اینکه سلطانیه سال ها پیش از ابهر جدا و به عنوان شهرستان شناخته شده اما کماکان با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می کند.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب صبح امروز (29 آبان ماه) در جمع مدیران سلطانیه با اشاره به قدمت این منطقه و با بیان اینکه سلطانیه زمانی محل تجارت حتی از برخی کشورها بوده و در کتاب تاریخ سلطانیه، زنجان با سلطانیه معرفی می شود، گفت: مردم سلطانیه در دوران دفاع مقدس با تقدیم 313 شهید وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رسانده اند.

وی با بیان اینکه حق شهرستان آنچه هست، نیست و البته ما شکرگزار خدمات نظام اسلامی هستیم، افزود: با روی کار آمدن دولت جدید مردم امیدوار شده اند اما نباید انید مردم ناامید شود که در همین راستا یکی از اقدامات دولت در ایجاد امید، سفرهای استانی است که نتایج آن باید خیلی زود در جامعه ملموس شود.

این مسئول به مشکلات مردم و شهرستان سلطانیه، ادامه داد: اداره میراث فرهنگی در سلطانیه به یک مشکل تبدیل شده و گنبد سلطانیه و محوطه آن هیچ جذابیتی ندارد و در عین حال برای مردم هم در ساخت و سازها و سرمایه گذاری مشکلاتی ایجاد کرده، باید در محوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانیه؛ منطقه ای که رنگ و بوی شهرستان بودن را ندارد

سلطانیه؛ منطقه ای که رنگ و بوی شهرستان بودن را ندارد