مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-20فناوري

ارتقای پهنای باند اینترنت در 35 روستای کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته پروژه های مختلفی در استان در حوزه دیتا انجام شده است گفت: با نصب سویچ در مراکز روستایی و برگردان بسترهای ارتباطی، - پهنای باند 35 روستای استان از حدود 6 تا 12 مگ به 100 تا 1000 مگ افزایش یافت.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه، این اقدام به منظور ارائه اینترنت مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان ساکن در نقاط روستایی صورت گرفته است؛ اظهار کرد: عملیات برگردان در روستاهای گلالی و وینسار ازبستر فایبر هوم، بر روی CWDM اجرا شده و میزان 100 مگ پهنای باند به آن ها اختصاص داده شد.

وی، نصب سوییچ در مرکز کلکان با UPLINK 1000 مگ و برگردان روستاهای کلکان، آب باره، عالیجان، بست، بناوچان، توکلان، دره وزان، شریف آباد، گل قلعه، کانی سفید، کیله کبود، ظفر آباد، چول بلاغ و کتک را از دیگر پروژه های انجام شده دانست.

حکمت به نصب سوییچ در مرکز کوله دیواندره اشاره کرد و اظهار کرد: 1000 مگ پهنای باند به روستاهای قجر، هزارکانیان، زاغه علیا و سفلی، آغ بلاغ، ابراهیم آباد، زاغه و کپک اختصاص یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به نصب سوییچ در مرکز سنته سقز و اختصاص 1000 مگ پهنای باند به شهر صاحب و روستاهای باشماق، گورباباعلی، کرفتو و قلعه کهنه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای پهنای باند اینترنت در 35 روستای کردستان

ارتقای پهنای باند اینترنت در 35 روستای کردستان