مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-20پزشكي

واکسیناسیون 73 درصد گروه های هدف در فارس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز اعلام کرد که با اجرای طرح واکسیناسیون عمومی، بالغ بر 73 درصد از کل اعضای گروه های هدف(12 سال و بالاتر) در نقاط تحت پوشش این دانشگاه در فارس علیه کروناویروس واکسینه شده اند.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز اعلام کرد که با اجرای طرح واکسیناسیون عمومی، بالغ بر 73 درصد از کل اعضای گروه های هدف(12 سال و بالاتر) در نقاط تحت پوشش این دانشگاه در فارس علیه کروناویروس واکسینه شده اند.

دکتر سید وحید حسینی شنبه 29 آبان در چهارصد و چهل و هشتمین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ضمن تبریک هفته بسیج، بر ضرورت مراجعه تمام افراد بالای دوازده سال استان فارس برای تزریق واکسن کرونا و گسترش ایمنی در سطح جامعه تاکید کرد.

حسینی با اشاره به پوشش 86 درصدی واکسیناسیون نوبت اول و همچنین پوشش 73 درصدی واکسیناسیون کامل در افراد بالای دوازده سال در فارس، همراهی مردم و دستگاه های مختلف خصوصا بسیج و سپاه در اجرای طرح واکسیناسیون و اقدامات مقابله ای با شیوع کروناویروس در فارس را مناسب ارزیابی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم فارس به ویژه کسانی که دُز اول واکسن را دریافت کرده اما برای تزریق دُز دوم مراجعه نکرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 73 درصد گروه های هدف در فارس

واکسیناسیون 73 درصد گروه های هدف در فارس