مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-20پزشكي

اپیدمی کرونا و افزایش اعتیاد به تلفن همراه


در وبینار «ارگونومی محیط کار در دوران کرونا: ملاحظات فیزیکی، شناختی و طراحی»، شواهد علمی در زمینه نقش ارگونومی در محیط کار و ملاحظات مرتبط در دوران کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

- در وبینار ارگونومی محیط کار در دوران کرونا: ملاحظات فیزیکی، شناختی و طراحی ، شواهد علمی در زمینه نقش ارگونومی در محیط کار و ملاحظات مرتبط در دوران کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای هیات علمی گروه آموزشی ارگونومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با برگزاری وبینار ارگونومی محیط کار در دوران کرونا: ملاحظات فیزیکی، شناختی و طراحی ، شواهد علمی در زمینه نقش ارگونومی در محیط کار و ملاحظات مرتبط در دوران کرونا را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر مهرداد فرخی، متخصص بهداشت محیط و مسئول دبیرخانه رصدخانه اجتماعی کووید 19، طی سخنانی در بخش آغازین این سمپوزیوم، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان که زندگی شخصی و اجتماعی همه جوامع را تحت تاثیر قرار داده است، توجه به یافته های علمی برای کنترل و مدیریت این پاندمی را ضروری دانست.

وی با ابراز خشنودی از اینکه به دلیل پوشش وسیع واکسیناسیون، شیوع کووید در کشورمان، در وضعیت پایداری قرار گرفته است، گفت: پاندمی کرونا دارای پیامدهای سیندمی تلفیقی است و نابرابری های شغلی، اجتماعی و نابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی کرونا و افزایش اعتیاد به تلفن همراه

اپیدمی کرونا و افزایش اعتیاد به تلفن همراه