مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-20اقتصادي

سنجش غلظت محلول ها با دستگاه ایران ساخت/عرضه با قیمت یک سوم نمونه خارجی


محققان یکی از شرکتهای دانش بنیان موفق به ساخت تجهیز فناورانه و پیشرفته ای شدند که به کمک آن می توان غلظت محلول های مختلف را مورد سنجش قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وهاب سلگی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: رفرکتومتر برای اندازه گیری و نمایش غلـظت محلول های شفاف و غیر شفاف در آزمایشگاه های تحقیقاتی و واحدهای کنترل کیفی کارخانجات صنعتی طراحی شده است.

وی ادامه داد: سهولت استفاده، دقت و قابلیت اطمینان بالا در اندازه گیری، دستگاه رفرکتومتر ایران ساخت را به یک انتخاب مناسب برای صنایع، شرکت های دانش بنیان تولیدی و مراکز تحقیقاتی تبدیل کرده است.

این تجهیز آزمایشگاهی، با اندازه گیری ضریب شکست نور و انجام محاسبات پیچیده و چند مرحله کالیبراسیون، غلظت نمونه مورد نظر را در واحد بریکس و ضریب شکست اندازه گیری می کند.

سلگی تصریح کرد: تمامی مدل های رفرکتومتر برای گستره وسیعی از کارکردها از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع پتروشیمی، صنایع نوشیدنی و بهداشتی مناسب است.

رفرکتومتر آزمایشگاهی همان طور که از اسم آن مشخص است، وسیله ای است برای اندازه گیری دقیق غلظت و ضریب شکست محلول ها در واحد بریکس که در صنایع مختلف تولیدی و تبدیلی و همچنین در آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کاربردهای فراوانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش غلظت محلول ها با دستگاه ایران ساخت/عرضه با قیمت یک سوم نمونه خارجی

سنجش غلظت محلول ها با دستگاه ایران ساخت/عرضه با قیمت یک سوم نمونه خارجی