مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-20بين الملل

بغداد: عراق بخشی از توافق ابراهیم نخواهد شد


وزیر خارجه عراق در اجلاس «گفت و گوی منامه» به سوال خبرنگار ارشد اعزامی رژیم صهیونیستی به بحرین درباره احتمال عادی سازی روابط بین بغداد و تل آویو پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه عراق در اجلاس امنیتی به میزبانی بغداد با حضور مقام های ارشد دو کشور اشاره کرد.

بعد از پایان سخنرانی فواد حسین، او در میزگردی با حضور وزرای خارجه بحرین و اردن شرکت کرد و به سوالات مجری و برخی از حاضران اجلاس جواب داد.

باراک راوید خبرنگار ارشد وبگاه صهیونیستی واللا در اجلاس امنیتی منطقه ای گفت و گوی منامه از وزیر خارجه عراق درباره احتمال الحاق این کشور به توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سوال کرد و پرسید آیا امکان پیوستن عراق به توافق ابراهیم وجود دارد؟ فواد حسین وزیر خارجه عراق پاسخ داد: سوال این بود که آیا انتظار این وجود دارد که به زودی عراق بخشی از توافقات ابراهیم خواهد شد؟ اگر بخواهم کوتاه پاسخ بدهم، جوابش نه است.

این یک موضوع بسیار سخت است و این موضوع دلایل زیادی دارد البته من اینجا نیستم که درباره دلایلش توضیح بدهم اما جواب به این سوال، نه است .

اظهارات این عضو ارشد کابینه مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق درباره توافق سازش با رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که پیش از این چهره های شناخته شده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد: عراق بخشی از توافق ابراهیم نخواهد شد

بغداد: عراق بخشی از توافق ابراهیم نخواهد شد