مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-20سياسي

ارتباطات بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید ارتقا یابد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اهمیت روابط بین المللی این مجموعه، گفت: در دوره جدید مدیریتی باید ارتباطات فراملی مان افزایش یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اهمیت روابط بین المللی این مجموعه، گفت: در دوره جدید مدیریتی باید ارتباطات فراملی مان افزایش یابد.

دکتر بهمن نقی پور روز شنبه، 29 آبان ماه در مراسم معارفه معاون آموزشی، مدیر اموربین الملل و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: هرچه در دانشگاه ارتباطات بین المللی بالا باشد، توانمندی دانشگاه افزایش یافته و پویایی مرکز در تبادلات علمی را در پی خواهد داشت.

وی، به اهمیت و جایگاه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرده و گفت: آموزش اساس این دانشگاه است و تاثیر آموزش خوب و تربیت صحیح و اخلاقی در آینده خود، خانواده و جامعه بسیار وسیع است؛ لذا لازم است با تمام توان در توانمندی دانشگاه در این عرصه تلاش کنیم و روند رو به رشد این حوزه را ارتقا بخشیم.

دکتر نقی پور یکی از مهم ترین بخش های دانشگاه علوم پزشکی را مدیریت، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت دانست و اظهار کرد: مهم ترین وظیفه این مدیریت پایش عملکرد و پیشگیری از تخلفات و تذکر به موقع به عنوان علامتی جهت پیشگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطات بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید ارتقا یابد

ارتباطات بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید ارتقا یابد