مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-20سياسي

خدمت رسانی جهادگران فسایی در مناطق محروم


محمدرضا کرامت، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی کشاورزی شهرستان فسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان در زمینه های گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی کشاورزی شهرستان فسا از خدمت رسانی این گروه جهادی در مناطق مختلف شهرستان خبر داد.

محمدرضا کرامت، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی کشاورزی شهرستان فسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به فعالیت های گروه جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان در زمینه های گفت: گروه های جهادی بسیج دانشجویی شهرستان فسا چه قبل از شیوع بیماری کرونا و هم از زمان شروع این بیماری در عرصه های مختلف به مردم به ویژه نیازمندان خدمت رسانی کردند.

کرامت افزود: از جمله این فعالیت ها میتوان به پخش بیش از 5 تن مرغ در سطح شهرستان و 600 بسته معیشتی،18 دستگاه ویلچر،16سری جهیزیه کامل، تهیه 116 جفت کفش به همراه 200 بسته لوازم تحریر، پخت بیش از 1500 دست غذا گرم در شهرستان فسا و حومه بین نیازمندان و موارد دیگر اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی کشاورزی شهرستان فسا اظهار داشت: دانشجویان جهادگر بسیجی فسا در زمان کرونا هرجایی که نیاز به خدمت رسانی وجود داشته دریغ نکرده اند و همپای کادر درمان در صحنه حضور داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی جهادگران فسایی در مناطق محروم

خدمت رسانی جهادگران فسایی در مناطق محروم