مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-20ورزشي

جعل در واکسیناسیون در فوتبال آلمان/ کرونا جنجال آفرین شد


سرمربی آلمانی به خاطر جعل در واکسیناسیون مجبور به استعفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز گذشته اخباری مبنی بر جعل در واکسیناسیون توسط سرمربی آلمانی، بوندس لیگا 2 را به هم ریخت و باعث شد تا فوتبال کرونا نداشت، تصمیم گرفت که کارت واکسیناسیون خود را جعل کند.

مقامات آلمانی وقتی این موضوع را متوجه شدند تحقیقات خود را آغاز کردند و همین مسئله باعث شد تا امروز این سرمربی آلمانی از سمت خود استعفا دهد.

باشگاه وردربرمن از استعفای آنفانگ و دستیار او به نام فلوران یانگ خبر داد و نوشت در اسرع وقت برای پیدا کردن سرمربی جدید اقدام خواهد کرد.

آنفانگ در خصوص تصمیم خود اظهار داشت:به خاطر فشار وحشتناک ناشی از این موضوع، من تصمیم گرفتم که از سمت سرمربیگری وردربرمن استعفا دهم.

امیدوارم این تیم در بازی امروز مقابل شالکه نتیجه هافبک بایرن مونیخ، سرشناس ترین بازیکنی است که از زدن واکسن خودداری کرده زیرا نگران است که این واکسن ها عوارض طولانی مدت داشته باشد.

طبق گزارش رسانه های اروپایی، آلمان در وضعیت اورژانسی برای کرونا قرار گرفته است به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این روزها آلمان به شدت با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می کند.

به دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در ایالت باواریا، این احتمال وجود دارد که بازی بارسلونا و بایرن مونیخ با تنها 25 درصد تماشاگران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعل در واکسیناسیون در فوتبال آلمان/ کرونا جنجال آفرین شد

جعل در واکسیناسیون در فوتبال آلمان/ کرونا جنجال آفرین شد