مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-20اقتصادي

بدهی 1200 میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی در فارس


مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس میزان طلب این سازمان از کارفرمایان بخش های مختلف استان را 1200 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: متاسفانه بعضی کارفرمایان بدحساب، - طرح مطالبات تامین اجتماعی را مانع تولید می دانند.

ابراهیم کشاورز شنبه 29 آبان در آیین گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار در شیراز، ضمن یادآوری اینکه بدهی کارفرمایان به تامین اجتماعی، مانعی برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع است، بیان کرد: تامین اجتماعی نهادی عمومی و غیردولتی است و ریالی از منابع دولتی استفاده نمی کند.

او با بیان اینکه براساس اصل 29 قانون اساسی، تامین اجتماعی برای رفاه حال آحاد جامعه به ویژه کارگران تشکیل شد، جمعیت تحت پوشش سازمان در فارس را بالغ بر 2 میلیون 400 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: تامین اجتماعی فارس با 36 شعبه دائم، 25 شعبه اقماری و 15 کارگزاری رسمی خدمات خود را به جامعه هدف ارائه می دهد.

کشاورزی از افتتاح رسمی راه اندازی شعبه ششم شیراز نیز که از هفته گذشته به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده، در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: افتتاح شعبه صدرا نیز در دستور کار قرار گرفته و با مشخص شدن مکان، تاسیس خواهد شد.

او همچنین با تصریح بر این نکته که در حالی که براساس پرونده کارگاه های فعال در استان 71 هزار بیمه شده داریم اما حق بیمه 63 هزار نفر پرداخت می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 1200 میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی در فارس

بدهی 1200 میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی در فارس