مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-20اقتصادي

تکمیل تصفیه خانه آب گرمی نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است


نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی گفت: برای تکمیل و ارتقای تصفیه خانه آب شهرستان گرمی بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قیطانی ظهر شنبه در بازدید استاندار اردبیل از طرح ها و پروژه های شهرستان گرمی اظهار کرد: بحران آب در گرمی بر کسی پوشیده نیست به طوری که امسال در تابستان و به دلیل قطعی مکرر، در آستانه بحران های اجتماعی قرار داشتیم.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقا تصفیه خانه شهر گرمی و خط انتقال جانبی آن از جعفرآباد و تصفیه خانه اصلی 6 میلیارد تومان آورده شخصی داشتیم، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 12 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده بود.

نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی از خرید مواد اولیه برای یک کیلومتر این پروژه خبر داد و گفت: به رغم ارتقا این تصفیه خانه همچنان بحث فرسودگی تأسیسات در منطقه موران و خود گرمی به قوت خود باقی است که امیدواریم با حمایت مسئولان آب و فاضلاب بتوانیم این مشکل را نیز مرتفع کنیم.

قیطانی افزود: برای فاز یک و 2 حوزه موران 4.

5 میلیارد تومان تقبل کردیم اما در بحث ارتقا تصفیه خانه نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار هستیم که در مجموع برای ارتقا و تکمیل تصفیه خانه شهر گرمی باید 100 میلیارد تومان از منابع داخلی و ردیف های ملی اعتبار اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تصفیه خانه آب گرمی نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل تصفیه خانه آب گرمی نیازمند 100 میلیارد تومان اعتبار است