مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-20فناوري

پهنای باند اینترنت در 35 روستای کردستان ارتقا یافت


با نصب سویچ در مراکز روستایی و برگردان بسترهای ارتباطی ،پهنای باند 35 روستای استان از حدود 6 تا 12 مگابایت به 100 تا 1000 مگابایت افزایش یافت.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: عملیات برگردان در روستاهای گلالی و وینسار قروه از بستر فایبر هوم بر روی CWDM اجرا شده و میزان 100 مگابایت پهنای باند به آنها اختصاص داده شد.

وی نصب سوییچ در مرکز کلکان با UPLINK 1000 مگ و برگردان روستاهای کلکان ، آب باره ، عالیجان ، بست ، بناوچان ، توکلان ، دره وزان ، شریف آباد ، گل قلعه ، کانی سفید ، کیله کبود ، ظفر آباد ، چول بلاغ و کتک را از دیگر پروژه های انجام شده دانست.

حکمت به نصب سوییچ در مرکز کوله دیواندره اشاره کرد و اظهارداشت: هزار مگابایت پهنای باند به روستاهای قجر ، هزارکانیان ، زاغه علیا و سفلی ، آغ بلاغ ، ابراهیم آباد ، زاغه و کپک اختصاص یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به نصب سوییچ در مرکز سنته سقز و اختصاص هزار مگابایت پهنای باند به شهر صاحب و روستاهای باشماق ، گورباباعلی ، کرفتو و قلعه کهنه اشاره کرد.

حکمت افزود: در مرکز بوریدر سوییچ اختصاصی نصب شده و میزان هزار مگابایت پهنای باند به روستاهای بوریدر ، چشمیدر ، دژن ، پایگلان ، بیساران و هرسین تعلق گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنای باند اینترنت در 35 روستای کردستان ارتقا یافت

پهنای باند اینترنت در 35 روستای کردستان ارتقا یافت