مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-20سياسي

پیام تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از نیروی انتظامی


وزیر بهداشت در پیامی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایسته نیروی انتظامی در ایجاد و صیانت از امنیت پایدار و همچنین همراهی ارزشمند این نیرو با برنامه های ستاد ملی مدیریت کرونا تقدیر و تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بدین شرح است: سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام؛ خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می گردد.

شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاور مردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

در این ایام که ویروس و با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام، نیروی انتظامی هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، برخود فرض می دانم از تلاش های شبانه روزی جنابعالی، معاونان، فرماندهان و کارکنان فداکار آن نیرو صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از نیروی انتظامی

پیام تقدیر و تشکر وزیر بهداشت از نیروی انتظامی