مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-20حوادث

کشف کارگاه تولید همبرگر فاسد در شاهد شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ معصوم زاده رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر فعالیت یک کارگاه تولید همبرگر فاسد در شاهد شهر شهرستان شهریار ماموران پلیس امنیت عمومی در معیت کارشناسان شبکه بهداشت و دامپزشکی شهرستان شهریار به محل موردنظر اعزام شدند.

وی گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی وارد کارگاه شده و مشخص شد کارگاه در متراژ 500 متر و با بکار گیری 6 نفر و با خریداری یکسری دستگاه های تولید همبرگر و با خرید ضایعات مرغ، سویا، اقدام به تولید غیرمجاز و غیر بهداشتی همبرگر می کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران در بازرسی از کارگاه مقدار 3 تن سویا، 572 کلیوگرم همبرگر غیر بهداشتی تهیه شده ، 50 کیلو گرم سنگدان مرغ، 288 کیلو چربی گاوی، 93 کیلوگرم خمیر منجمد غیر بهداشتی همبرگر و دستگاه های تولید همبرگر کشف کردند.

معصوم زاده بیان کرد: در این خصوص کارگاه مورد نظر پلمپ شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان خرید یا مصرف همبرگر از فروشگاه ها به صورت خام یا مصرف آن در اغذیه فروشی حتما به نشانه استاندارد، معتبر بودن کارخانه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه تولید همبرگر فاسد در شاهد شهر

کشف کارگاه تولید همبرگر فاسد در شاهد شهر