مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-20ورزشي

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در بندرانزلی


فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی گفت: از ابتدای شیوع کروتا تاکنون بیش از 12 هزار بسته معیشتی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در سطح این شهرستان توزیع شده است.

- سرهنگ مهدی صفاتی در نشست خبری هفته بسیج در شهرستان بندرانزلی، با اشاره به اینکه 40 عنوان برنامه در هفته بسیج امسال در سطح شهرستان اجرا می شود، افزود: این برنامه ها که با نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب همچنین سامانه شاد آموزش و پرورش آغاز می شود شامل برنامه های متنوع دیگر از جمله افتتاح مسابقات ورزشی بین حوزه ای، پویش من و رفیق شهیدم به صورت بازگویی خاطرات شهدا در فضای مجازی، کلنگ زنی ساخت پایگاه مقاومت بسیج شهید هویت طلب همچنین برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان است.

سرهنگ صفاتی با اشاره به اینکه در صورت مساعد بودن شرایط جوی ویژه برنامه یک کوچه، یک شهید، یک حسینیه جلوی درب منازل شهدا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در حال رایزنی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت برگزاری ویزیت رایگان به همراه داروی رایگان در دو ناحیه از سطح شهرستان هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بندرانزلی با بیان این که توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان یکی دیگر از برنامه های این هفته است، گفت: پیش بینی توزیع 500 بسته حمایتی در این هفته در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در بندرانزلی

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در بندرانزلی