مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-20ورزشي

برگزاری بیش از 200 برنامه مختلف در هفته بسیج ورامین


بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج بیش از 200 برنامه مختلف و متنوع در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و شهرستان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/تهران فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: بمناسبت گرامی داشت هفته بسیج بیش از 200 برنامه مختلف و متنوع در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و شهرستان برگزار خواهد شد.

سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین در خصوص برنامه های هفته بسیج، ضمن گرامیداشت این هفته ، اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکل و تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا کردند.

وی ادامه داد: امسال همانند سنوات گذشته یادواره های متعدد شهدا در سطح پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود، دیدار با خانواده شهدا ، میقات صالحین در روز جمعه همزمان با نماز پرشکوه جمعه ، دیدار با علما ، دیدار با ائمه جمعه ، زمایش غیر متمرکز کمک مومنانه توسط پایگاه های مقاومت بسیج، گلباران مزار شهدا در روز پنجشنبه، مسابقات ورزشی جام فوتسال و فرهنگی و همچنین مسابقات کتابخوانی و پویش های مختلف در فضای مجازی پیش بینی شده که در سطح سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: دو برنامه محوری شهرستان ورامین در هفته بسیج که با شعار محوری بسیج پاره تن مردم است ، قرار است یک نمایشگاهی را به طور متمرکز در کنار برج علاء الدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 200 برنامه مختلف در هفته بسیج ورامین

برگزاری بیش از 200 برنامه مختلف در هفته بسیج ورامین