مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-20سياسي

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تخت خوابی شرق مشهد


عملیات اجرایی احداث بیمارستان 540 تخت خوابی شرق مشهد که در شهرک شهید رجایی ساخته می شود با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

- به گزارش، مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 540 تخت خوابی شرق مشهد با حضور مسئولان شهری و استانی در شهرک شهید رجایی برگزار شد.

یعقوب علی نظری در این مراسم ضمن قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی که زمین ساخت این بیمارستان را در اختیار مدیریت شهری قرار داد، اظهار کرد: تولیت محترم آستان قدس همواره نسبت به حاشیه شهر نگران و دغدغه مند بودند که برای ارائه خدمات در همه ابعاد، حمایت های لازم را نیز انجام داده اند.

وی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات تأمین بودجه پروژه های استان، ادامه داد: از هیچ کوشش و کمکی در عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی مشهد برای خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد شد.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: پیشرفت های خوبی در تعامل با وزراتخانه ها در راستای رفع مشکلات بودجه ای ساخت پروژه ها حاصل شده است.

وی به ظرفیت های وسیع خراسان رضوی و مشهد در فعالیت های اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: مشهد و خراسان رضوی باید در تمامی ابعاد به یک کارگاه فعالیت اقتصادی تبدیل شود تا مردم بیش از پیش از مزایای این فعالیت ها بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تخت خوابی شرق مشهد

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 540 تخت خوابی شرق مشهد