مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-20ورزشي

کاپیتان استقلال تبرئه شد


تیم فوتبال پدیده مشهد به دلیل عدم حضور مقابل مس رفسنجان 3 بر صفر بازنده اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، در دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد از سری مسابقات هفته دوم که در تاریخ دوم آبان 1400 برگزار شد، باشگاه پدیده به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه، طبق ماده 64 مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم شد.

*در خصوص صحبت های وریا غفوری بازیکن و کاپیتان تیم استقلال تهران درخصوص اخذ پنج درصد از قرارداد هر بازیکن، اعضای کمیته انضباطی پس از مطالعه و گزارش و باتوجه به دفاعیات باشگاه استقلال، صحبت های غفوری را نشر اکاذیب ندانسته و رای برائت وی را صادر کرد.

*درخصوص اعاده دادرسی از سوی ساکت الهامی باتوجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه درخواست مطرح شده با هیچ یک از جهات مندرج در ماده 108 مقررات انضباطی مطابقت ندارد، به استناد ماده 110 قرار رد درخواست صادر می شود.

اما درخصوص درخواست تعلیق مجازات باتوجه به انصراف الهامی از تجدیدنظرخواهی و پرداخت جریمه نقدی، به استناد ماده 107 مقررات انضباطی با پذیرش درخواست نیمی از محرومیت شش جلسه ای وی و همچنین محرومیت از ورود به ورشگاه های کشور را به مدت شش ماه معلق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان استقلال تبرئه شد

کاپیتان استقلال تبرئه شد