مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-20سياسي

زمان برگزاری سی وششمین جشنواره قرآن وعترت دانشجویان اعلام شد


زمان برگزاری مرحله سراسری بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی ؛ حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زمان برگزاری مرحله سراسری در بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی و رشته های حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه و نهج البلاغه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.

بر اساس این گزارش، آزمون بخش معارفی مرحله سراسری سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت، در رشته های آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، احکام، پرسمان معارفی، حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج البلاغه و حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه و سبک زندگی ایرانی و اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود.

دانشجویان برگزیده در بخش معارفی که پیشتر اسامی ایشان از همین طریق اعلام شده است فرصت دارند در بازه زمانی 1 تا 15 آذر ماه با مراجعه به نشانی https://quranjashnvareh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری سی وششمین جشنواره قرآن وعترت دانشجویان اعلام شد

زمان برگزاری سی وششمین جشنواره قرآن وعترت دانشجویان اعلام شد