مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-20فرهنگي

برگزاری بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال در دو بخش تالیف و ترجمه برگزار می شود و جمعا از 8 اثر برگزیده و 16 اثر قابل تقدیر انتخاب کتاب سال استان تقدیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا علیزاده امروز در نشست خبری بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان ضمن گرامیداشت روز صنعت چاپ و ناشرین اظهار داشت: اولین دوره انتخاب کتاب سال  استان در سال 1373 با ارسال 22 اثر به دبیرخانه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: در دو سال است که نمایشگاه کتاب برگزار نمی شود و به احتمال زیاد در سال جاری هم برگزار نشود.

علیزاده با اشاره به اینکه رویداد کتاب سال یک برنامه تخصصی برای نویسندگان و مولفان کتاب است، ادامه داد: انتخاب کتاب سال در حوزه علوم دینی و مذهبی، بهدلشت، تاریخ و جغرافیا، ادبیات کودک، ادبیات محض، شعر، داستان و رومان و .

  را  در برمی گیرد.

وی ابراز داشت: انتخاب کتاب سال در دو بخش تالیف و ترجمه است و جمعا از 8 اثر برگزیده و 16 اثر قابل تقدیر انتخاب کتاب سال استان تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طرح پاییزه کتاب در سطح استان کرمان از امروز 29 آبان ماه تا چهارشنبه سوم آذر برگزار می شود و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداقل 300 هزار تومان و یارانه خرید 60 هزار تومان تعیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان

برگزاری بیست و یکمین دوره انتخاب کتاب سال استان کرمان