مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-20سياسي

انتقاد دبیرخانه کارگر فارس ازنمایندگان مجلس/صحبت کارگران رابشنوید


دبیرخانه کارگر استان فارس از عدم حضور نمایندگان مجلس در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار گلایه کرد و گفت: نمایندگان صحبت های کارگران را بشنوند.

- ، علی راستگو ظهر شنبه در آیین گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار بیان کرد: مشکلات معیشتی در میان خانواده کارگران و کارگران به قدری افزایش پیدا کرده است که هیچ سفری زیارتی و سیاحتی نمی توانند بروند و فقط به آن می توان تاکید کرد که زنده بمانید.

وی افزود: نمایندگان مجلسی که خود را حامی کارگران می دانند چرا حاضر به شنیدن صحبت کارگران نشدند و در این گونه جلسات حضوری ندارند اما در هنگام انتخابات با حضور در جمع کارگران خود را مدعی حمایت از کارگران بیان می کند.

راستگو تاکید کرد: یکی از مشکلاتی که کارگران با آن مواجه شدند و دامن بازنشستگان را نیز گرفته است موضوع مشکلات معیشتی است این در حالی که کارگران بعد از بازنشستگی نیز اقدام به فعالیت می کند تا بتواند مشکلات معیشتی را کاهش دهد کارگران جرأت نمی کنند صحبت کنند و تنها به فعالیت های خود ادامه می دهند تا شاید در آینده مشکلات کاهش یابد.

او افزود: سال 1399 و سال 1400 موضوع همسان سازی در کشور اجرایی شد اما این طرح پس از اینکه تورم افزایش یافت اصلاً قابل توجه نبود و نتوانست مشکلات این جامعه را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد دبیرخانه کارگر فارس ازنمایندگان مجلس/صحبت کارگران رابشنوید

انتقاد دبیرخانه کارگر فارس ازنمایندگان مجلس/صحبت کارگران رابشنوید