مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-20ورزشي

توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در هفته بسیج


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون اعلام کرد که به مناسبت هفته بسیج تعداد بسته حمایتی و معیشتی بین افراد نیازمند توسط بسیجیان توزیع می شود.

- سرهنگ غلامرضا توکل شنبه 29 آبان در مراسم آغاز رزمایش مواسات و همدلی که به همت بسیج سازندگی ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان کازرون اجرایی می شود، گفت: در ایام هفته بسیج، تعداد 850 بسته شامل نوشت افزار، جهیزیه و اقلام خوراکی بین نیازمندان توزیع می شود.

او با قدردانی از خیرین مشارکت کننده در این طرح، خاطرنشان کرد: از کل بسته های تامین شده، 500 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و مواد شوینده است که ارزش هر یک از بسته ها 300 هزار تومان برآورد می شود.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون با بیان اینکه 325 بسته نوشت افزار نیز در این هفته توزیع خواهد شد، از نوذری، خیر تامین کننده این اقلام قدردانی و خاطرنشان کرد: ارزش این بسته ها نیز هرکدام 300 هزار تومان است.

وی ادامه داد: در این هفته به همت حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) که در همه مناسبت ها برای زوج های جوان همکاری و کمک داشته اند، 5 بسته جهیزیه تامین شده که ارزش هر بسته، 20 میلیون تومان برآورد شده است.

توکل با اشاره به اجرایی شدن رزمایش جهاد اقتدار گروه های جهادی در هفته بسیج، گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون 30 گروه جهادی به استعداد 450


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در هفته بسیج

توزیع بسته های حمایتی و معیشتی در هفته بسیج