مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-20اقتصادي

40 درصد از تصادفات فوتی اصفهان ناشی از واژگون شدن خودرو است


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: دلیل 40 درصد از تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از واژگون شدن خودرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی صلواتی ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت روز جهانی یادمان قربانیان حوادث ترافیکی برگزار شد با اشاره به اینکه حتی یک مورد فوتی در تصادفات نیز زیاد است، اظهار داشت: ما همه توان خود را برای کاهش تعداد تلفات جاده ای در استان اصفهان به کار برده ایم و برای تحقق این امر نیازمند همراهی همه دستگاه ها و رسانه ها هستیم.

عامل 70 درصد از تصادفات انسانی است وی با بیان اینکه 70 درصد از عامل تصادفات در جاده های استان اصفهان بر اساس پژوهش صورت گرفته عامل انسانی و 30 درصد جاده و وسایل حمل و نقل بوده است، ابراز داشت: همچنین باید توجه داشت که حدود 25 درصد از سرنشینان جلو و رانندگان از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه در سطح جهان 20 درصد از رانندگان موتورسیکلت تمایل به استفاده از موتورسیکلت ندارند، ادامه داد: این آمار در اصفهان 83 درصد است و در این زمینه شرایط مناسبی را نداریم و باید در این زمینه فرهنگسازی جدی دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد از تصادفات فوتی اصفهان ناشی از واژگون شدن خودرو است

40 درصد از تصادفات فوتی اصفهان ناشی از واژگون شدن خودرو است