مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 13:202021-11-20پزشكي

جشن هزارمین تزریق TPA در تبریز برگزار شد


به دنبال تلاش های مستمر در تزریق داروی ترومبولیز TPA در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، جشن هزارمین تزریق آن در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی به دنبال تلاش های مستمر در تزریق داروی ترومبولیز TPA در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، جشن هزارمین تزریق آن در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

دکتر جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز روز شنبه، 29 آبان ماه در جشن هزارمین تزریق داروی TPA که در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص این امر در بیمارستان امام رضا (ع) کارهای بسیاری انجام شده، اما هنوز نواقصی وجود دارد به ویژه در قسمت پیشگیری که بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بسیاری از مسائل مانند افزایش استرس و کاهش ورزش همگانی می تواند میزان ایجاد استروک را افزایش دهد، اما طبق بررسی هایی که از فرآیندهای در حال انجام داشتم، پی بردم که به قسمت پیشگیری چندان توجهی نشده با وجود اینکه این بخش کمترین هزینه و بیشترین اثر را دارد لذا باید معاونت بهداشتی را در این قضیه سهیم کرد تا با کارهای کم هزینه قسمت اعظم موضوع مدیریت شود.

وی افزود: امروز شاهد هزارمین تزریق TPA هستیم لذا از تمامی اساتید قدردانی کرده و تاکید می کنم که معاونت درمان در خدمت شما است تا بسته ی خدمتی به جامعه باشد و با توجه به اینکه طی سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن هزارمین تزریق TPA در تبریز برگزار شد

جشن هزارمین تزریق TPA در تبریز برگزار شد